آمار
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلود فایل | چت | فتوشاپ آنلاین تبلیغات
ثبت نام در انجمن سایت گود دانلود
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


قوانین انجمن
کاربران گرامی ;


این مقررات و قوانین تماماً جهت نظم و سهولت و داشتن انجمنی بهتر ، منظم تر و پر محتوی تر تدوین شده است .


رعایت این قوانین از سوی ما و شما به بهبود و ارتقا سطح کمی و کیفی انجمن کمک شایانی خواهد نمود .


عدم آگاهی و آشنا نبودن به قوانین زیر توجیه قابل قبولی برای رعایت نکردن مقررات نیست ، لذا خواهشمندیم قبل از


هرگونه ارسال قوانین را مطالعه نمایید زیرا : رعایت قوانین زیر لازم الاجرا و الزامی است

1- لطفا"ً در هنگام ایجاد تاپیک ، انجمن مناسب راانتخاب نماییدو از ایجاد تاپیک در انجمن های نامتناسب با موضوع آن خودداری نمایید.

2-لطفا از " ارسال تاپیکهای تکراری "جدا خودداری فرمایید. قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده ازگزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید.

3-از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد.

4- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد

5- تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

6- در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

7- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "شناسه ی کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد!

8- در صورت داشتن انتقاد از يک مدير لطفا در صورت تمايل به وسيله پيغام خصوصي* آنرا براي آن مدير ارسال نمائيد، چنانچه انتقاد و يا اعتراض نسبت به عمل يا رفتار مديري در انجمن داريد لطفا آنرا فقط از طريق پيغام خصوصي* براي مدیریت سایت* ارسال نمائيد تا به موضوع رسيدگي* و در صورت لزوم مشورت هاي لازم انجام شود و جدا از ایجاد تاپیک های انتقاد و اعتراض وپیشنهاد پرهیز کنید تا نظم انجمن ها به هم نخورد.

9- قرار دادن لینک سایت ها در چت باکس که جنبه تبلیغات داشته باشد ممنوع است

10- از نوشتن کلمات نامناسب و ناپسند در چت باکس خودداری کنید . در صورت مشاهده فرد خاطی از چت باکس اخراج میشود

11- تغيير نام كاربري فقط توسط مدير سايت مجاز است . چنانچه تمايل به تغيير نام كاربر خود داريد براي مدیر سايت پيغام خصوصي ارسال نماييد و در آن پيغام نام كاربري قبلي ، نام كاربري جديد و آدرس ايميل خود را قيد نماييد

12- ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیدا برخورد خواهد شد.

13- مباحث مربوط به Hack (از ديد منفي) و مسائلي که باعث آزار و اذيت ديگران شود اکيداً در سايت ممنوع مي باشد. فقط موارد مثبت مانند Crack برنامه ها و آموزش موارد امنيتي سيستم و مقابله با هكران و مشابه که براي کاربران مفيد واقع شود، مجاز است. در صورتي که غير از اين عمل شود آن اكانت در اولين فرصت مسدود خواهد شد .

14- در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز، توهين آميز و يا مسايل و مشکلات شخصي* در مورد يک کاربر و يا يک مدير در انجمن ها آن ارسال سريعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.

15- هرگونه بحثي* که موجب انحراف تاپيک ها از مسير اصلي* خود بشود که به نوعي برخلاف قوانين انجمن باشد در صورت تشخيص مديران، در صورت لزوم تاپيک و يا بحث هاي اضافه حذف خواهد شد. بنابراين کاربران موظف هستند از تاپيک هاي ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگيري کنند. در صورتي* که کاربري باعث انحراف تاپيک هاي ارسالي* شما شد ميتوانيد لينک تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.

16- ایجاد بحث ها و کل کل های بی مورد و آزار دهنده در چت باکس و توهین به کاربران ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

17- از ایجاد تاپیک هایی با عناوینی مثل : سریع بیا توو , بدوو بیا , نبینی ضرر میکنی , لطفا همتون بیاین , کمــک , لطفا سریع کمک کنید و امثال اینها جدا خودداری کنید در صورت مشاهده تاپیک مربوطه حذف خواهد شد.

18- از ارسال اسپم جدا خودداری کنید در صورت مشاهده حذف و به کاربر اخطار داده خواهد شد .

19- لطفا از ارسال هرگونه هرزنامه و اسپم و پستهای فقط دارای شکلک و یا پست تشکر خودداری

نمایید. (در صورتی که از پست مربوطه تشکر کرده باشید (باز زدن دکمه تشکر )
در این صورت میتونید پست شکلک و یا تشکر هم ارسال کنید.در غیر این صورت
ارسال پست در تاپیک مربوطه بدون زدن دکمه تشکر از استارتر تاپیک و دادن
پست شکلک یا تشکر و ... خلاف قوانین محسوب خواهد بود که در دفعه ای اول به
کاربر تذکر و در دفعه ی بعد پست مربوطه بدون هرگونه اطلاع قبلی حذف و در
صورت تکرار کاربر اخطاردریافت میکند و در صورت تداوم دسترسی وی از سایت
قطع خواهد شد .

20- لطفا از ارسال مطالب باتایپ انگلیسی و لاتین و فنگلیسی جددا
خودداری کنید و حتما از تایپ فارسی استفاده کنید در غیر این صورت در دفعه
ای اول به کاربر تذکر و در دفعه ی بعد پست مربوطه حذف و در صورت تکرار و
تداوم ،دسترسی کاربر از سایت قطع خواهد شد

21- تنها کسی میتواند در ادامه تاپیک شرکت کند و پست دهد که از (شروع کننده تاپیک) تشکر کرده باشد .درصورت مشاهده اخطار و درصورت تکرار پست وی حذف میشود
اخطارها:
در صورتی که کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود ، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند .

اخراج ها:
در صورتی که کاربران بدون توجه به اخطار ها و تذکرات صادره به رفتار غیر قانونی خود ادامه دهند ، مدیران میتوانند کاربر را بر اساس نوع رفتار بصورت مدت دار یا برای همیشه از سایت اخراج کنند . در صورت اخراج کاربر از انجمن برای همیشه ، امکان بازگشت مقدور نمیباشد.

درمورد تاپیک چت روم هم به دلیل ضایع نشدن حقوق کاربرها و مسائل دیگه بعد 20 صفحه تاپیک ریست خواهد شد
تا پست های او
[UserName]
[Rank]

وضعيت : [Status_On_Off]

براي معرفي يک کاربر به انجمن، از اين لينک اختصاصي استفاده کنيد : [Link_Register_User]
[Avatar]

اطلاعات کاربری [UserName]
تاريخ عضويت : [Date_Register]
آخرين بازديد : [Last_Login]
پست ها : [Count_Post]
پاسخ ها : [Count_Answer]
کل ارسال ها : [Count_All]
تشکر کرده : [Count_Thanks_You]
تشکر شده : [Count_Thanks]

اطلاعات تماسِ [UserName]
وب کاربر : [Site]
پيام خصوصي : ارسال يک پيام خصوصي به [UserName]
اضافه کردن : اضافه کردن [UserName] به عنوان دوست
شناسه یاهو : [Yahoo]بدون شناسه ياهو

دوستان [UserName]